MARKETING A PROPAGACE

  • Zajištění strategických partnerů pro ČSH, Extraligu a WHIL (podniky se státní účastí, produkty s marketingovým potenciálem v naší komunitě – kosmetika, móda, nápoje, sportovní potřeby, sázkové kanceláře, pojišťovny apod.), oslovit nadnárodní společnosti o kterých víme, že v zahraničí házenou podporují a na našem trhu také působí (Lidl, Audi, UNIQA apod.)

  • Vstoupit do jednání se společnostmi s majetkovou nebo řídící strukturou sympatizující s házenou (především bývalí házenkáři v rozhodujících manažerských pozicích, rodiče, fanoušci apod.)

  • Zapojení partnerů do komunitních celostátních i regionálních projektů (soutěže o produkty, slevové karty, podpora turnajů apod.)

  • Zapojení členů reprezentace, hráčů a hráček nejvyšších soutěží do marketingu ČSH – osobní angažovanost, prezentace osobností ve spojení s propagovaným produktem, účast na marketingových a společenských akcích partnera a akcích ČSH apod.

  • Handball TV (YouTube kanál s pravidelným programem a vysíláním vybraných utkání), využívání TVCOM, HbbTV a SmartTV, pravidelný newsletter ČSH apod.

  • Merchandising (e-shop s házenkářským zbožím, repliky reprezentačních a klubových dresů, vycházková móda s házenkářskou tématikou apod.)

  • Propagace – web a sociální sítě (včetně jazykových mutací)

  • Propagace házené na sportovně-propagačních akcích (sportovní veletrhy, olympijské parky) a jiných sportovních akcích s vysokou diváckou účastí, které házenou nepovažují za svého přímého konkurenta (Barum Rally, Biatlon, Zlatá tretra apod.)

  • Jednotný brand házenkářských sportovních hal a produktů vytvářených v našem hnutí (plakáty, programy, propagační předměty apod.)

  • Kalendář sportovních a společenských akcí ČSH, roční mediální plán

  • Síň slávy České a Československé házené

  • Jednoznačný cíl – nárůst členské základny, popularizace, větší rozpočet

© 2021 Jan Schneider