Obstojí házená v konkurenci dalších sportů? Pracuje vedení svazu dobře v oblasti marketingu a propagace? Chybí házené silní marketingoví partneři? Nebo jste spokojeni s tím, jak je náš sport na veřejnosti prezentován? Zapojte se do diskuse na téma marketing a propagace.
preview-blocker.popup
Vyhledat
Myslím si, že házená bohužel hraje v marketingu a propagaci "druhé housle". Nemyslím si, že svaz pracuje dobře v oblasti marketingu a propagace.. jen se podívejme na nový web či IS.. Web vypadá strašně, často padá při víkendové špičce. IS či výsledky je dobrá věc, ale bohužel to není dotaženo dokonce a kluby na to nejsou vůbec připraveny po administrační stránce. Marketingový partneři svazu chybí jako kočka drbání. Pomalu nikdo o házené moc neví z mých známých, kteří jsou laici. Chybí propagace v celostátních mediích, je sice hezké, že ve středu nám dávají házenou v TV, ale kolik se na ni dívá lidí? Nemyslíte, že Facebook a Instagram svazu by měl psát někdo ze svazu a ne ho spravovat soukromá firma Esport? Jaký máte vy názor na marketing a propagaci, jako kandidát na prezidenta?
Dobrý den, díky za první příspěvek :-) To, co píšete, je bohužel pravda. Píšu o tom v rámci 4 základních pilířů, marketing a propagace je prostě v dnešní době základ. Nám bohužel absolutně chybí a to, o co se pokoušíme, je naprosto nedostačující. Je to z velké části způsobeno tím, že v rámci sekretariátu není plnohodnotné marketingové oddělení. To je jedna z věcí, kterou bych po svém nástupu do funkce okamžitě udělal. Svaz musí mít nejméně jednoho, nejlépe dva placené pracovníky, kteří se budou věnovat výhradně tomuto problému. Svaz nemá žádného významného marketingového partnera. Dokonce i STRABAG Rail jsme si jako kluby zajistili vlastní cestou. Na šampionáty jezdí reprezentace s čístým dresem. Vím, že situace, zvlášť v této době, není jednduchá. Ale když se o to nepokusíme, nikdy se nikam neposuneme. Rozpočet svazu je totiž výrazně omezen tím, že je skoro celý tvořen účelově vázanými dotačními prostředky. Pak se jen těžce investuje do různých projektů propagace. Svaz je ale bohužel ani nemá tendenci připravovat. O házené se nepíše v médiích, a to včetně bulvárních, přenosy z extraligy nejsou vůbec propagované a proto o nich vlastně ani nikdo moc neví, svaz nemá vlastní eshop, prostřednictvím kterého by mezi odbornou i laickou veřejnost dostával házenkářské produkty, nepracujeme s fanoušky, atd. atd. Opakovaně jsem se pokoušel z pozice předsedy ALKH řešit spolupráci se zvazem na propagaci extraligy, kterou vnímám jako vlajkovou loď a vidím tam prostor, kde s propagací začít. Současné vedení svazu to ale asi nepovažuje za prioritu. Paní Stanovská ze sekretariátu se snaží, je na to ale bohužel sama a nemá k tomu ani nastavené podmínky. Moc se mi nelíbí ani ten nový web, stálo to všechno hromadu peněz, ale chybí tomu prostě šťáva. Sociální sítě nám tuším opravdu dělá eSports a nestojí to zrovna málo. Chybí tomu všemu prostě jasná koncepce, chce to zapojit odborníky na komunikaci, využít personálního potenciálu v našem hnutí, komunikovat s novináři, prostě se tomu začít opravdově věnovat. Dokud se o házené nebude vědět, nebudou ani peníze, ani fanoušci. V rámci svého projektu Házená 2025 zpracovávám základní strategii také v oblasti "Marketing a propagace". Budu ji zveřejňovat v průběhu prosince, stejně tak i ostatní z celkem 9 oblastí, ve kterých vnímám potřebu se výrazně posunout. Pokud budete mít i konkrétní nápady, sem s tím. Rád zapracuji do mého dokumentu. Jsem k disozici na mailu, telefonu, zde ve fóru, na Facebooku, případně nemám problém se osobně sejít a probrat to. Díky a držme si palce, ať se podaří něco změnit. Mějte se pěkně! Honza Schneider